Alright, kali ni aku nak cerita pasai pengalaman aku sebagai salah seorang pemimpin mahasiswa. dulu mungkin aku pernah tulis pengalaman aku sebagai seorang student baru masa mds dkat Uitm kan? But this time, believe or not, im as a pm not mb lagi and experience yg aku dapat sangat indah. 19-26 Jun 2017, seminggu aku berada di Uitm Puncak Alam, menjadi facilitator untuk pelajar baharu. Okay, pada mulanya aku apply ja nak jdi pmds mana tau rezeki and know what? rezeki aku terpilh untuk menjadi pmds sesi jun17 bermula pada malam selasa bila aku dpt mesej drpd no asing yg mengatakan aku layak untuk ke kursus pmds. mulanya aku 50/50 jgk sbb kebetulan 22 ju tu aku ada perlawanan futsal, sebelum aku terima aku dah tanya kakak mpp tu da dia kata boleh utk lari sekejap soo lepas discuss dgn kwn2 aku yg ada masa tu, aku pun terima la tawaran tu. jadi masa tu, aku memang tak kenal sapa2 pun yg dalam group ws (lpas accept, diinvite msuk group sbb senang nk bagi info) sehari sebelum pegi palam,...
Comments
Post a Comment