Rindu

Memandangkan dah nak habis sem, aku dah tak sebusy hritu. nak ceirta psai sesuatu yg aku sangat rindui skrang, iaitu ser chief.

ye, aku cakap kat semua org aku dah lupakan ser chief dan aku dah benci spesis kucing sbb aku dah masuk 3 kali dikecewakan oleh spesis yg sama tapi jauh dlm dasar hati aku, aku sgt rindukan dia, aku masih harapkan dia balik rumah. andai kata aku ada peluang untuk jumpa dia lagi, aku akn cakap betapa aku sayangkan dia and taknak kehilangan dia sebab dia dah jadi separuh dri jiwa aku. puas aku cuba utk lupakan dia, untuk move on, untuk bencikan spesis dia sbb aku taknak dikecewakan lagi tapi aku tak boleh. kucing dgn aku dah mcm sebati sbb dri kecik aku sayangkan kucing. memang aku nampak kasaq dgn ser chief tapi sebenarnya aku sangat sayang kan dia. aku suka kacau dia sebab aku sayang dia, begitu jgk dgn org yg aku sayang. aku akan kacau depa kalau aku betul2 sayangkan depa. puas weh aku tipu diri aku untuk cakap aku bencikna kucing dan dah move on dripa kehilangan ser chief hmm mulut perempuan kan tak sama dgn hati sbb perempuan selalu menipu dir sendri mcm aku, haih. sekarang ni aku cuma harapkan yg one day ser chief akan kembali dan aku ada peluang untuk cakap aku sangat sayangkan dia sbb aku tak selalu tunjukkan kat dia betapa aku sangat sayangkan dia betapa aku rindukan belaian dia. chief, kenapa hg sanggup buat aku mcm ni? kenapa hg buat aku sayang hg lepastu hg buat aku sakit kehilangan hg? kejamkan hg. dulu aku dah pernah cakap malah setiap hati aku cakap, tolong jgn kecewakan aku sbb aku tak rasa aku mampu move on drpd hg and now see, betapa aku kecewakan aku sbb kehilangan hg. spesis hg memang kejamkan.

chief, tolong la balik sbb aku tak mampu tipu diri aku yg aku bencikan hg. tolong sangat2 bagi aku peluang utk aku cakap kat hg aku sangat2 sayangkan hg depan2 and bg la aku peluang utk peluk cium hg. tolong la chief. sekarang aku dah paham pepatah yg org cakap "hargai sesuatu sebelum kehilangan", sakit sangat rasa kehilangan tuuu... aku sayang hg chief, dulu sekarang dan selamanya.

Comments

Popular posts from this blog

A New Starter

Crush

Atok