baby sister

thanks for loving me.

orang cakap yang ditarget selalu tak dapat, yg tak expect jugak yg ikhlas. i have this one cutie girl yg aku tak expect aku akan sayang dia, sepanjang aku hidup, aku tak pernah rasa kasih sayang mcm dia kasi ke aku like she treat me like her baby sister and im soooo touched with the way she treat me. kalau dulu aku selalu tercari seorang kakak yang boleh kasi aku kasih sayang, sekarang ni, tak lagi sbb dengan datangnya dia dalam hidup aku, aku rasa apa yg aku doa dah termakbul, i feel complete. thank God sbb temukan aku dengan seorang kakak yang sangat baik hati dalam penyayang. perkenalan kami bermula dari demam aku dekat sesuatu program like im said, i never expect i would know her and love her like my others sister yg sekarang ntah kemana perginya pun tak tahu. actually this is post is an appreciation post about her sbb dia selalu buat aku rasa masih ada yang amik tahu psai aku, selalu kasi kata2 nasihat yg kdg masalah tu aku tak boleh cerita dkat kwn2 aku, always make me comfortable wth her and the most is she always make me feel like there still ppl care about my daily life. selalu bebel kalau aku buat silap atau nakal. geram jee tau tak sbb tak pernah kakak2 aku sebelum ni yg se-caring  dia.

for kakak S, thanks for loving me like your baby sister, appreciate it. i know you wouldnt read this but in case one day you found this blog, i would like to tell you that, i love you like my own sister. thanks for always be kind with me, pampering me and care about me. thanks for being my unbiological sister. 

your baby sister,
baby nikky

Comments

Popular posts from this blog

Atok

Pertandingan

Crush