Its hurt me, again

this time, i wanna tell you guys apa yg aku tengah rasa, apa yg aku sedang lalui. fuh.....

pernah tak rasa kena reject? sakit kan? itu la apa yang aku tengah lalui. pedih sangat rasa dia, mcm nak give up pun ada. okay let me tell you guys dari mula.....

aku ada berkenalan dengan seorang ni nama dia NS. alright, perkenalan kami pada asalnya dari instagram, biasa la follow2 je kan then i dm her sbb dia dari penang so like best la ada org yg dkat s.alam ni dari penang haha. from insta sampai la aku ajak jumpa, lepak makan bagai and idk why since first day i met her, i fall in love with her as the way she are. aku da mula rasa yg dia akn jdi milik aku sbb dia pun bg respond ats layanan yg aku bg. anyone pun akan pikir yg syg dia tu akan terbalas kan when the other side bg respond. contact punya contact one day tu aku rasa aku nak confress kat dia apa yg aku rasa so i told her everything yg aku rasa and you know what? her answer really hurt me so much. dia taknak aku, dia tolak aku mentah even i said at least give me chance to try, still she rejected me cause she sick being broken and she still love her ex yg tktau nak hargai dia, fvck. okay la, after that we contact as a friend sbb dia cakap cukup sekadar kawan biasa. hari berganti hari, aku chat dia like normal friend but kdg, dia yg nak bangkit love isu, salah sapa? fikir la.. aku ingatkan aku mula ada peluang sbb dia yg sllu start cakap mcm tu but sangkaan aku ternyata meleset sbb dia tkkn terima aku. time dia balik penang, fuh, langsung weh tk contact, kalau contact pun kejap sgt2 until smlm dia cakap lepas ni dia busy so tkleh nak contact sgt so okay la aku paham cause dia budak course yg susah so memang busy la but aku ckap i wont miss morning and goodnight wish dkat dia, dia ckap tkyh and she asked me why im too concern about her. aku reply knapa tk boleh ke? biar la kan... dia just bluetick me, aku ingat dia busy but i know she not sbb lpas2 tu aku bukak insta and saw her story. know what? she update psai org yg jadi bodoh sebab cinta la, annoying la, desperate la and ini yg buat aku rasa sgt2 sedih sbb aku dpt rasa story dia tu utk aku, errrrr sakit sgt weh sbb aku da cuba jadi yg terbaik tapi dia tetap salahkan aku sbb sayang dia. weh tell me sapa ja yg boleh control apa yg dia rasa dalam diri dia? at least i try not to show to her, just let me love her secretly but still she blamed me sbb sayangkan dia. haih. aku harap lepas ni, aku boleh lupakan dia and what i really hope adalah dia akn menyesal dgn apa yg dia buat dkat aku, dia rasa apa yg aku rasa and tau betapa sakitnya bila seseorang tu da ikhlas sygkan seseorang and cuba buat yg terbaik but tk dihargai and dilayan mcm tkdk perasaan. iloveyou ns.

Comments

Popular posts from this blog

Atok

Pertandingan

Crush