Dah Nak Habis Sem

1A-01-04

Okay, lama juga aku tak post apa2. busy dah satu hal, satu lagi takde mood nak menaip, hahaha. okay, topik aku kali ni mcm sedih sikit sebab aku nak habis sem dah :(

    Rasa mcm kejap jaaa sem ni, mcm baru kenal semua. Hal yang aku takut bila cuti sem yang pastinya lepas ni, bilik pasti baru and the most is penghuni pun lain, aku dah rasa roomate aku sekarang is the best even kadang2 ada terasa hati but that normal right? aku takut hubungan kami satu batch sekarang tergantung mcm tu saja sebab sekarang kami di satu aras yang sama so memang i can say that we close sebab study semua sama2. ku dapat bayang kalau nanti dah duduk lain aras or blok, takde maknanya nak rapat mcm sekarang, berani kerat jari la sebab perempuan ni dia akan rapat dengan orang yang dia selalu jumpa jaa, sama mcm aku but aku bkn jenis cepat lupa kawan yang lama bcs for me all of them my friend yang pernah ada saat aku down and advice aku. roomate pulak? yes itulah yang paling aku takut sebab roomate aku sekarang boleh kata memahami aku la dari segi hidup aku dalam bilik, aku takut nanti roomate lain tak memahami aku macam yang sekarang. masing2 ada kelemahan sendiri and tugas kami cover up apa yg seorang tu lemah. seorang suka sepahkan, seorang lagi tolong kemaskan. seorang jenis bangun lewat, seorang lagi jenis bangun awai. hmm, im afraid i cant get roomate yg memahami.

    By the way, to my roomate kalau korang bukak or jumpa la blog ni, thanks for understand me, complete my flaws and thanks for this 1 sem, hope i dont lose you guys. to kawan2 yang aku selalu pegi bilik korang, thanks too for letting me stay in your room every single day haha, thanks bcs treat me well bcs aku tau aku bkn jenis duduk diam or what. hope our batch never separate by where we gonna stay next sem, stay together. kita happy sama2, kita sedih sama2 kita makan sama2 dan kita tidur sama2.




Comments

Popular posts from this blog

Atok

Pertandingan

Crush