Kuat

Okay harini merupakan hari terakhir aku dekat universiti utk sem ni. sekejap ja rasanya.. mcm baru ja berkenalan dgn kwn2 tiba tiba nak cuti sem dah. okay stop, topik aku kali ni bkan psai ni actually, but berkenaan bnda lain.

Aku taktau apa masalah aku sebenarnya tapi firasat aku kuat mengatakan yg dia tak suka aku sekarang. i dont even know why but tht wht my heart strongly said it. i can say tht dia memang nak elak dari jumpa aku, yes if aku ada salah dgn dia boleh je bgtau semua tu lgipun aku bkn nk menyusahkan dia, just mnta tlong benda kecik je but still dia ada alasan dia yg membuatkan hati aku agk terasa. hmm

Yang aku tau sekarang, aku kena kuat sebab ni bkn pertama kali aku kena mcm ni. dah byk kali kena mcm ni so wht i have to do is busykan diri aku dgn benda lain supaya aku tak pikirkan benda ni sgt. sakit hati weh kalau pikir2 kan benda mcm ni. aku pun manusia, ada jgk perasan terasa, sedih, marah dan sebagainya tapi apa boleh aku buat? diam dan pendam je la apa aku rasa sbb aku bkn jenis suka lepaskan apa aku rasa dkat org. paling pun dinding. yes, dinding is the best place for me utk lepaskan segala kemarahan yg terpendam dlm hati ni. kalau nak luahkan dkat manusia, tak semua boleh paham kita, betul tak?

Apa2 pun, aku harap benda2 mcm ni takkan menjejaskan mood aku menjwb exam esk, yes esk last paper aku and paper anatomy a bit tough bg aku so hopefully i can pass with flying colour. amin.

Comments

Popular posts from this blog

Atok

Pertandingan

Crush