Jelmaan Rindu

This time apa yg aku nak sampaikan adalah aku teramat rindukan seseorang yg pernah aku dekati dan sayangi.

Awak, saya tahu awak takkan pernah nampak usaha saya untuk dapatkan awak tapi ketahuilah yg saya sayang awak. sejak kita tak contact haritu, setiap malam saya menyesal dengan perbuatan saya, saya rindukan awak, rindukan panggilan awak utk saya, rindu sangat2. andai awak baca tulisan saya ni, awak kena tau yg walaupun saya sakit dgn apa yg jadi, saya tetap sayangkan awak walaupun saya tau awak takkan sayang saya or peduli akan perasaan saya. saya terima semua tu sebab memang salah saya sebab terlalu cepat sayangkan awak.

Awak, tolonglah rendahkan ego awak tu, carilah saya dan katakanlah yg awak rindukan saya, itu pun dah cukup untuk membuktikan yg saya ada nilainya dimata awak. orang yg awak sayang sekarang ni bukannya baik pun, dia tu asyik tukar perempuan and awak tu hanya salah seorang dari orang untuk menghilangkan rasa bosan dia, terkejut? ye, saya tahu pasai ex awak. itulah punca kenapa saya geram sangat bila awak sebut pasal dia haritu, sebab saya tahu dia bukannya hargai awak tapi awak tetap sayang dia sedangkan orang yg betul2 sayangkan awak, awak tolak mentah2 dan langsung tak bagi peluang pun untuk cuba ubatkan hati awak tu.

yo, saya sayang awak dan saya akan tetap tunggu hati awak berubah untuk saya.
NJ, saya takkan give up untuk dapatkan awak. itu ja.
Sekian.

Comments

Popular posts from this blog

Atok

Pertandingan

Crush